ponedjeljak, 6. ožujka 2023.

SAN U RUŽIČNJAKU DUŠE

Ti si moje more...
ja sam tvoja lađa,
uspavljuju me tvoji vali...
Tamo gdje nas vjetar ponese,
tamo ćemo mi ostati,
na otočju svete ljubavi.

Useli se u moje oči,
i daruj mi svoga plavetnila. 
Ispuni mi nepce cvjetnim mirisima,
okusima slatkog voća, 
tamjanom me blagoslovi.

Za lijevi džepić srca priši me 
ali nježno da ti moja duša 
produži život. 
A onda ispod krila pusti te 
male ptice da objave našu ljubav. 

Lađica je još na kopnu...
još te čekam ljubavi, 
ko more zapljusni obale koje
za tebe mole. 

Noćas ću kraj ružičnjaka duše,
kroz pjesmu nadu živjeti. 
Neka te nađe svaki stih i 
blagoslovi nota srca mog. 

Ruže ćemo u lađicu ponijeti,
vjenčiće uskrsle ćemo praviti,
mi ćemo kao jedno živjeti. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 6.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar