utorak, 14. ožujka 2023.

CVJETNI VJENAC SA LJUBAVI U KOJU VJERUJEM

Ljubljeni znaš kako je Isus rekao da dođemo piti vode zabadava, vode od koje se ne žedni. Milo ta voda je ljubav iz njegovog Presvetog srca. Jednom ćemo izgraditi skupa mali cvjetni zdenac, u njega ćemo posaditi cvijeće zahvalnosti jer nismo više žedni, mi smo nađeni u vječnoj ljubavi. Imat ćemo ja i ti našu kućicu, šatoriće, izgradit ćemo ljuljačke, klackalice, bazen, toplo ognjište, kupit ćemo lutkice i autiće, lopte i razne društvene igre i znaš što je najbitnije kupit ćemo dječju Bibliju da nam bebice žive od Riječi Božje odmalena. Bit ćemo jednom sve ono što je sad moja molitva srca, moj osjećaj i moram vjerovati da je pola moga srca u ljubavi koju mi ti šalješ, kojom me ti od nekud iskreno tražiš i za nas pred Svetohraništem moliš, Bogu se rado pokloniš. Takvog te volim, predanog Kristu, odvažnog za križno putovanje na kome susrećeš veliku ljubav Boga i žene od Boga. Nek mi te čuva arhanđel Rafael i doprati do mene. Fališ mi ti koji si zagledan u nutrinu i odvažan si, vjerni sluga. Tebi je jedinom milost moja ljubav i moj križ, jer si drugačiji od svjetovnih. Biraš ono što odvodi u Raj, biraš ljubav koja se da razapeti. Za mene si ti takav u nadi. A ono što je nada srca, to je i volja Božja, poticaj Duha Svetoga na ustrajnost u čekanju. Puno toga je nestalo iz moga života a ti nećeš nikada. Pripadaš mi od Boga jer te ne ispuštam iz misli ni kada mi je zaprijetilo beznađe bola. I sad si moja nada, pobjednik u bolesti. Moje sve nutarnje. Moj blagoslov od Boga, anđeo što dušom mi hoda. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 14.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar