četvrtak, 2. ožujka 2023.

POUČAVAJ ME SVETA RITA

Sveta Rita prijateljice duhovna moja ružice, pouči me kako biti dušom redovnica, tijelom obična obiteljska vrsna žena koja ima hrabra ramena. Svetosti pouči me, šapni mi trnjem kud mi je, pa i onim ružama krvavim posutim na Golgoti... Ja vjerujem bolesnica može zdravušna postati dječicu roditi, bol može nestati, patnja zbog Isusove milosti može prestati, sad mi je trpiti, trnje podnositi radosno i primiti ljubav u srce iz koje se vjera u čudesa umnaža. Poučavaj me rajskoj nježnosti i pomozi mi da se prepustim osluškivanju Božje volje za moj život. Ti si bila i majka i supruga vjerna, ali i redovnica, pomozi mi ići takvom vjerom napred. Jer Bogu je sve moguće. On je iznad bolesti, iznad rana i mana, On sve novim učini. Amen. 🎺🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 2.03.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar