četvrtak, 2. ožujka 2023.

MILOSNI OBUCI MI BIJELU HALJINU

Milosni presvuci me iz haljina svjetovnih u pokorničku haljinu da mirišem na zrelu malinu, da mi nepce prosipa samo riječi utjehe i nade i da se ne bojim ako mi srce stane, jer moja duša opet bi se skrasila u tvoje Presveto srce, tamo u život vječni. Dopusti mi da se nagledam svete radosti, sve i kada prijete tijela žalosti. Ohrabri me moja ljubljena hrabrosti, trajna mladosti. Anđela čuvara mi slušaj i kada ja ne znam ispravno postupiti, neka on svaki moj grijeh molitvama svojim poništi, u knjigu vječnog života upiše ljubav moju, da sve nemani odu. Okrijepo voljena okrijepi me, među otkucaje svoje smjesti me da ti darujem vječno hvalu jer si me blagoslovio, iz kušnji i napasti izbavio. Ištem ljubavi sveta, moj Spasitelju Isuse u duhu se bacam pred noge tvoje, da ih blagoslovim suzama raskajanim, da presvete  ti rane izljubim, ako treba ja da krvarim. Nad zidinama Izraela preobrazi me, u haljinu bijelu obuci me, iz crnih izbavi me, amen. 🎺🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 2.03.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar