srijeda, 22. ožujka 2023.

PATNJA SJEDINJENA SA ISUSOVOM PATNJOM

Da znam ljubljeni kralju kruniš i mene svoju malu Princezu tim svetim trnjem sa glave tvoje, često mi je čitavo tijelo u tom žarištu bola, u trpljivosti iz ljubavi. Plamen bi bio pretežak i ja kao obična smrtnica i grešnica nebi podnjela ovo što mi se događa, ali moja duša shvaća da mi se Ti Isuse događaš. Sad mi je patnja sjedinjena sa Tobom, sad mi je tijelo križ teški natopljen krvlju i suzama, ali mi je duša puna vedrine tvoga Svetoga Duha i zbog te milosti ja u bolesti radost nebesku živim. Mirišu ruže iz srca mog svaki put kada te zazivam i sveti mučenici mi prilaze kazujuć ustraj, Gospa je uz tebe ozdraviti će te zagovor majčice kraljice zdravlja. Znam da me promatraš jer ti si u hramu sa mnom stalno prisutan, ti ležiš i ustaješ sa mom Isuse i vodiš me tamo gdje Otac Nebeski želi, u Njemu je sva tvoja moć a On je sve predao tebi. Oslanjam se i ja potpuno na ljubljeno Presveto Trojstvo, moje bubrege sjedinjujem sa tvojim bubrezima na Golgoti, kao i moju dušu i srce moje umorne klonule kosti. Ti si razapeo sve bolesti i i učinio da patnja ode. Ovo je samo trpljenje koje poučava i dobro je za spasenje, a ti Gospodine  dođi i ozdravljaj moje sve poradi ljubavi milosne svoje. Zagledana sam u tebe dok boli mene. I zato ću pobjediti, sa tobom ne mogu umrijeti, ti si smrt pobjedio i donio svjetlo uskrslo, kao mala Betlehemska štalica neka mi vječno gori duša na Tvoju slavu, amen. 🎺🕊

Sa ljubavlju i nadom tvoja
Ana Emanuela, Gospić 22.03.2023.


Nema komentara:

Objavi komentar