subota, 11. ožujka 2023.

SVJEDOČANSTVO

Pod zelenom plahtom hrabra je duša jer Božji šapat sluša. Zna ova žena brane je Kristova ramena. I majčine oči obasjavaju joj srce milošću. Prihvaćam muku kao da je ljubav najveća, jer sve me ovo na Isusove križne postaje podsjeća, a ove duše u bijelom, plavom i zelenom, oni su mi Šimun i Veronika, brat i sestra, pomoćnici da preživim zemaljsko  i uputim se u rajsko. Uvijek bi trnje birala i za Krista sa njima na gitari svirala, pjesme hvalospjevne. On je moja ruža spasenja, moje odmorište za suze koje su u mučenju spustile. A drage oči Kristove nebi taj pad zalud dopustile, sve je to za spasenje Nerođenih i duša u Čistilištu. Muka je moja bar kap okrijepe u žegama i vapajima duša. Fala ti Isuse što ti mogu pomoćnica i na Zemlji biti sva se u tvoje Presveto srce skriti. 🎺🕊

Od 💜 Ana Emanuela, Gospić 11.03.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar