ponedjeljak, 20. ožujka 2023.

MOLITVA U NAZOČNOSTI USKRSLOG KRALJA

Ljubljeni Gospodaru moga srca i moje duše, darivatelju daha mom životu, probudi u meni prvi susret sa tobom, moj prvi osjećaj ljubavi prema tvome Presvetom srcu. Odvedi me i u dan kada sam bila nevina i čista, oka bistra, bezbolna, kada sam znala samo za osmijehe i igru sa djecom. U tom trenutku zadrži moju dušu koja trenutno bdije u hramu porušenom, drhtavom, u kom teče krv uzdanja, da ne kola kroz ove cijevi samo moja krv već je sa njom tvoja dragocjena spasonosna krv koja će me ozdraviti i ojunačiti za dane buduće. Ispitaj mi bubrege, kosti klonule, ispitaj mi i srce i dušu mi ispitaj, dovedi me kroz trpljenje do savršene ljubavi. Sjeti me da ti trajno živiš u mojoj duši i da se prepustim Tvojoj Volji. Oblikuj me po svom naumu Isuse. Svi moji nagomilani grijesi od prvog udaha života neka se rastope pred Licem tvojim i budem nova, bijela poput krila anđela. Osposobi me da znam primiti sve krsne darove, da znam otvoriti i vrpce na darovima krizme, pomozi mi ući u sakrament ljubavi vječne. Vodi me milosti u vrtove radosti, pjesmom me tješi na postelji boli, da zbog te nježne svete melodije ustanem, skupa sa svim bolnima... izbavi nas iz nemoći moćima uskrslim. Probrazi nas u sluge vjerne, čestite, kreposne. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Gospić 20.03.2023. 

Nema komentara:

Objavi komentar