srijeda, 15. ožujka 2023.

PJESMA ISUSU KRISTU NAZAREĆANINU

Lipoto nebeska, Kralju moj,
neka meni znoja u kosi,
neka mene križ žalosti,
ali ti ovaj put moraš biti radostan,
majka Marija neka ti kosu okupa u 
šamponu od ljiljana svetog Josipa.
Neka ti anđeli frčkaju kosu i
krilima svetim miluju lice. 
Neka ti smirnu i ljekovita ulja 
po tijelu posipa, svaka rana da cjeliva. 
Da oči tvoje uskrsle iz tajne Raja zasjaje,
milošću obraduju svijet,
i budu sretne jer su naše odlučile 
ovaj put za ljubav svetu krvariti,
tebe Isusa cjelivati. 
Želim te radosnog vidjeti i 
svih svojih grijeha se postidjeti.
Meni su ove igle čavli, 
neka svaki grijeh iskrvari. 
Na usne tvoje neka med 
umjesto žuči i octa kapa,
da više nikada ljubavi požrtvovnoj
ne zafali vode i zraka. 
Neka na križu onih koji te vole,
koji se za Raj bore,
neka i mene Otkupitelju raspete,
jer znam dok krvarim opet sam u 
tvom naručju, šapućeš ozdraviti ću te 
u haljine nove obući ću te. 
Preobražen si Spasitelju i 
svoju ranjenu ovčicu kroz trpljenje
u čudesnicu preobražavaš. 

Voli te tvoja Ana Emanuela, 
Gospić, 15.03.2023. 🎺🕊💗

Nema komentara:

Objavi komentar