subota, 2. ožujka 2019.

SAMO TI ME RAZUMIJEŠ ISUSE!

Krvi i vodo Kristova izvorište moga spasenja, milosni potoci Presvetoga srca, u vama moja radost kuca! Nježnost rajska teče kao melem u moje uplakane rane, osuđene za bol. Samo zbog tebe Kriste ja uspjevam sa slatkoćom piti tuge sol. Htjela bi Isuse ka tebi poći, da usnu moje male emotivne oči, koje ne razumiju oni koji bi morali razumjeti, morali bi me poznati kao srce svoga srca. A ne poznaju me milosna tajno, ne vide me, samo mi sude za križ od rođenja. Bilo bi dobro ovakoj kao što sam ja Nebo da me upije, mane mi i boli tvoja milosna ljubav sakrije. Jer ja se nemam gdje sakriti, nemam kome požaliti da bi kao ti razumio i od razočaranja, tuge i beznađa me ozdravio. Misli ti Isuse, da bi moje srce i moja duša sa osmjehom vjere živjeli u tijelu napaćenom. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 2.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar