četvrtak, 7. ožujka 2019.

GOSPODINE ODJEK SI MOJIH MOLITVI, ONE CVJETAJU PRED LICEM TVOJIM, KOJE ME USLIŠAVA PO SVOJOJ MILOSTI

Često mi se učini Gospodine, da ću pasti pod križem i da će se ove moje bolne kosti sasuti na tisuće komadića. A onda Ti suzama mojim kazuješ; da si Ti jakost moja pod križem, da Ti ljubiš trpljivost moju i ne daš mi da posustanem! Ljubavlju me svojom opasavaš, nagrađuješ me pjesmama slavljenja tvoga Nebeskog Kraljevstva. Zato i ne klonem, zato ja ne umirem. Moje si kretanje i moje disanje. Moja nutrina i moja vanjština, sve ispunjavaš rajska liposti. Odjek si mojih molitvi, one cvijetaju pred licem Tvojim spasonosnim. Mirišu na ljubav, nadu i vjeru u uslišanje koje proizlazi iz Tvoga Presvetoga srca.
Od 💜 tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 7.03.2019. godine Gospodnje

Moje junaštvo
u nošenju križa,
proizlazi iz
ljubavi za Isusa!
🎶ANA💜EMANUELA🎶

Nema komentara:

Objavi komentar