subota, 30. ožujka 2019.

ZAHVALA BOGU NA DAROVIMA ŽIVOTA NA NJEGOV POSEBAN NAČIN

Zahvalna sam ti Bože dobri, što sam bila radosna djevojčica, unatoč što sam bila predmet izrugivanja. Zahvalna sam ti što si taj moj djetinji smijeh i dan danas sačuvao na mom licu. Nekome čudakinja, nekome mistična djevojka, nekome tako prisna i jedinstvena, nekome prijateljica, nekome čak i ime nježne ljubavi koja je jednostavna i ne voli komplicirati, što imam reći kažem da me razumi i obrazovan i neobrazovan čovjek, sve si uspio učiniti u meni. I kad sam  željela ljubav svoju nisam to našla van sebe već u sebi, ali sad znam za anđela sam molila, ne za čovjeka. Zazivala sam ga u molitvama Tebi i odavno je on dio mog postojanja, trajan kraj mene svake sekunde kao što i treba ljubav biti. Htjela sam i ja imati svoju obitelj i dječicu. A ti si učinio da ja još od 17 godina čuvam sestrinu curicu, zatim je došla i druga i prestala je moja tuga. Zna i teta voljeti nježno majčinski. Smjestio si me na mnoga radna mjesta i onda mi nigdje nije bilo mjesta, postala sam teret svima osim Tebi, ali križ moj vrijedi, jer ga nosim tebi za ljubav.  Život moj stane na list papira, a ti si učinio da svaki dan ispisijem molitve i osjećanja i oživim ljubav u mnogim srcima. Oče, Sine, Duše Sveti hvala, VOLI TE TVOJA ANA! Bilaj 29.03.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar