srijeda, 27. ožujka 2019.

PUNINA ZAKONA JEST LJUBAV

Poznajem osjećaje koje mi upućuje Gospodin srcu molitvenom. Punina dakle Zakona jest ljubav (Rim 13, 10). Krist je poseban zakon jedini nas i kada pogriješimo opravdava, ne uzima već dariva, ne sudi već je sebe predao sudu i umro za nas jadne grešnike, da bi mi imali nov život u nadi. I zbog toga znam da će ta ljubav nadjačati sve nepravde koje mi se događaju od rođenja. Stati će Pravednik pred nepravedne da isporavi ono što me razboljelo... i ja ću napokon potrčati dolinama miomirisnim, u slobodu bezbolna hitra poput srne. I naći će me sve ono što je moja duša opjevavala. Vjeruje mi se samo u Zakon Božje ljubavi. Oglasit će se zvonik sa svjetlosne katedrale. Anđeli će povući konope radosnog uslišanja!
Od 💜 Ana Emanuela, 27.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar