subota, 16. ožujka 2019.

KUŠNJE U PUSTINJI MOJOJ

Ruga mi se sve moj Gospode. Napada me beznađe, u okovima tvoj leptirić je. Ne daju mi iz ove čahure kišne, hoće netko loš da u suzama ljubav moja uguši se. Vrtim se u krug, sve o meni kao da prestaje postojati. Kao da umirem... ili sam već umrla i živa hodim u molitvama duševnim svojim. Ali zašto su me onda Gospode ovako krilate duše vezali... u okove tuge, a sreća sam mnogima bila, sviju utjehom zagrlila. Jesam li i ja u pustinji kušana, oh jesam Isuse. Za tobom sam pošla i teško je jako u ovim kušnjama, meni običnoj smrtnici. Imam samo tebe da bi mogla nastaviti disati u nadi. Imam samo tebe oazicu koja bol moje hladi. Vrane crne ti ćeš od mene otjerati, ti ćeš mene Duhom Svetom odvezati iz zarobljeništva osloboditi, jer te zazivam i ljubim. Uskrsla ljubavi u tebe se uzdam, svjetlom me rajskim blagoslovi. Amen. Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Bilaj 16.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar