petak, 8. ožujka 2019.

KORIZMENO SRCE

Ako ti suze razočaranja padaju, ne bacaj ih u blato, smjesti ih u korizmeno 💜 moje, one će u njegovoj molitvi postati biseri radosti. Darovati ću ih kruni Božjoj, ukrasit ćemo ga skupa. I vidjet ćeš kako će ti biti drago što nisi posustala dušice Božja. I nemoj misliti da ćeš me ražaliti, jer meni već tužnog tijela tugu svoju daješ, upamti da samo tuga tugu razumije. Jer tuga koja ljubi liči na radost rajsku. Pokušavam u uzdasima bola suosjećati bar kap Kristove ljubavi i boli sa Golgote. Drago mi je sad da sam od djetinjstva izrugana, drago mi je sad da sam predmet čuđenja, da me ne razumiju. Oh drago mi je jer sam zbog baš tih ljudi otišla dušom u istinu rajsku koja me nesavršenu savršeno izljubila. Drago mi je da sam osluškivala šapat Božji putem molitvenog srca, drago mi je da sam više od svega nebeska. Kada ne bih bila pod križem, ja ne bi znala služiti Gospodinu. Poučio me je i dalje me poučava da je sveto zahtjevno, ali obećava vječni bezbol i ljubav nad ljubavima. Izljubili su mi dušu pjesmom sveti anđeli i arhanđeli, poljubac Kristov je pečat na mojoj duši, nju mi ne mogu uzeti, niti izrugati, ona je davno Božja šaptačica!
Od 💜Ana Emanuela, Bilaj 7.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar