utorak, 26. ožujka 2019.

LJUBAV SVETA POUČILA ME TRPLJIVOSTI

Ljubav sveta poučila me trpljivosti u sred beznađa. Plešem kao radosnica dok mi kosti bivaju ucviljene. Plač moj kuca na Sionska vrata i na njima suze moje postaju uslišane, probražene u bisere utjehe za one potrebite. Kažu mi a gdje je tvoja nagrada, kažu mi tvoje nije ništa imaš samo bol. A imam ja one od Boga, Krist je moja nagrada. Nisam na svijetu da bi nešto bilo moje vlasništvo, već da bi ljubav darivala. Ljubav je moje nasljedstvo, ali i moja oporuka. I kada odem, kad me više ne bude, ostati će živa moja pjesma i svaka molitva. I bilo bi dobro za sve da moj krž nestane, a sa njim i tijelo moje. Onda bi moje radosno trpljenje razumjeli i oni koji ne razume. Jer kada duša postaneš zavole ti i rane i mane i sve bi učinili za tebe. A sada toga nema... sada to ne postoji. Samo Krist umi da voli nesavršenu služavkicu svoju. Samo On će usavršiti dušu moju ali i tijelo nebesko.
Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 26.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar