nedjelja, 24. ožujka 2019.

AUTENTIČAN MI JE ONAJ TKO KRISTOV KRIŽ LJUBI...

Autentična mi je ona duša koja je šaljiva, zvrkasta, spremna se smijati i kad baš i nije smješno pod mojim križem imati osmijeh. Autentičan mi je netko drugačiji on onih koji mi sude, taj netko vidi mene kao dušu nježnu i srce razigrano. Autentične su mi oči zaljubljene u Nebo, u Kristov križ. Jer onaj koji požrtvovno ljubi zna da se dar ljubavi nikada ne gubi, samo se ljubav iskrena upisuje u knjigu Novog Jeruzalema. Sanjiva sam kažu, jer križ danas ne ljube, već odbacuju. A ja znam da postoji onaj tko me iz tajne svete voli. Znam to jer sam radosna u sred žalosti, znam to jer sam ispunjenja nadom, dok oni što skoro sve imaju kažu da su u beznađu. Znam osjetiti ljubav svetih krila, dovoljno mi. Ako Bog želi on će arhanđelu Rafaelu zapovijediti da mi doprati čovjeka vrlina anđeoskih, ali dobro je imati i anđela čuvara, koji me u krilima bijelim budi i uspava, pjevuši kako je divna vjera moja i da me sve sveto brani od zloga.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar