četvrtak, 21. ožujka 2019.

DUŠE SVETI BLAGOSLOVILA TE SVETA RITA U MOJE IME

Duše Sveti dobro došao u moje srce žalosno, da ga tješiš radosno, da ga krijepiš da ga vodiš, da mu otkucaje blagosloviš. Kazuj mi pouke nebeska ljubavi rajska, kako si poučavao i dragu mi svetu Ritu. Pouči me moliti nježno, da me čuju ucviljene duše u Čistilištu i oni koji se trebaju obratiti. Daj da budem glasna u srcima koja pate, da ih na Kristov put uputim molitvenim pjesmama, daj da budem utjeha pa i sad kada sam do boli neutješena u svojim patnjama. Neka moja bol bude požrtvovna za spas drugih, neka mi trpljivost sveta Rita isprosi, da u dan uslišanja osjetim cvjetanje Jeruzalemskih ruža u svojoj kosi, koje ubiru svi i ozdravljaju u ime Kristovo spasonosno. Zagrli me, oživi me, da bi mogla biti bar mala iskrica Neba, sad kada snažno svako ljudsko biće progledati treba. Istino sveta, uzdaju se pluća moja u tvoj dah života i moja bol kostiju u tvoj melem. Blagoslivljam te Životvorče ljubljeni, neka te sveta Rita u ime moje ružama ukrasi. Amen.
Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 21.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar