subota, 9. ožujka 2019.

ISUSE, POUKO MOJA

Pouko moja, u tebi mi mudrost stanuje, lahoru nježni, toplino rajska obasjaj mi misli nadom, da bi drugima mogla donjeti utjehu kroz ovo korizmeno vrijeme. Spasiteljska okrijepo, izbavi nas iz nepravde položi nas u pravdu svoju. Pogledaj na našu poniznost i pokajanje, obasjaj nas vječnom ljubavlju, amen!

Duše života vječnoga, okrijepo u sakramentu Kršenja ti koji nas obrani od zmaja pogana i očisti nas od grijeha, tebi Oče, tebi Isuse Kriste, tebi Duše Sveti prinosimo svoju pokoru za zahvalnost spasenja. 

Kušnje ti nisu naudile Kriste, jer si ispijao iz Očeve Riječi nebeske vode čiste, kojom su te tješili anđeli. Ljubav se tvoja ne može promijeniti, jer je božanstvena puna milosti. Sve pretnje Sotone ne mogu ti nauditi, kao i nama slugama tvojim. Blagoslovljeno je tvoje Evanđelje, blagoslovljeni su tvoji proroci. Obraćenje dolazi, tvome Kraljevstvu poželjeli su mnogi služiti. Hvala ti jer si me pozvao davno da ti služim. Hvala ti jer moji okovi nisu za neke bezvrijedne stvari, kroz svaku moju bol i suzu proslavlja se tvoj križni put.
Od 💜 Ana Emanuela



  



Nema komentara:

Objavi komentar