ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

GOSPINO PRESVETO SRCE DARUJE MI SJAJ SUZA

Kada moje rastuženo srce usni i poželi vječni san, znam da Gospino za mene kuca i želi mi vječni dan. Moli da ustanem iz okovanja i da budem dušica Božja nasmijana. Zna ona boljke moje pretužne, koje osmijehom vjere prekrijem. Veom od zvijezda ukrašava me, u tami da ne ugasnem. I suze moje blistaju imenom njenim i Kristovim. Ima smisla križ nositi kada mi prilaze do njega danonoćno svete utjehe i kroje u duši mojoj molitve za sve. Ne mogu mi nauditi crnokrile sjene, šator mi spasenja prave krila bijelih anđela. Pjevaju sa mnom Hosana Raju! Blagoslovljeno majčino srce prežalosno koje čini da je moje u sred okova radosno. Blagoslovljene boli Presvetoga srca Marijina kojeg je bol na Golgoti probola, gledajuć nevinu krv i znoj svoga Jedinorođenca Isusa. Blagoslovljena ljubav požrtvovna, amen.
Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 25.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar