nedjelja, 3. ožujka 2019.

KORIZMENO PUTOVANJE

Obuci nas u ruho molitve, vjere, odricanja i ljubavi milosrdni Gospodine, da znamo prinesti hvalu tvome Presvetom srcu. Amen.

Ražalio se Gospodin nad srcem razdrtim od tugovanja... milosrđem ga obasjao... duši zapovijedio da hodočasti pustinjama. Kada se oglase trube Sionske i patnja moja srasti će sa mukom Kristovom... ići ću sa njim kud god poželi... pokušati ću mu biti oaza dok žeđa, pokušat ću mu biti hlad kada ga sunce umori, pokušati ću trpiti sa njim i dao Otac nebeski da mi anđeli i arhanđeli budu u pomoći da uspijem biti ustrajna. Pepelom neka mi čelo ukrasi ruka svećenika nebeskoga, bolna da izdržim 40 dana sa Kristom u muci... da ga obradujem na Uskrs i svaki dan života da me krasi ljubav požrtvovna. Smilovao mi se Otac, Sin i Duh Sveti... koji me vodi, amen! 

Daj mi ustrajnosti i vjere da ljubim zakone Tvoje Gospode moj, izbavi me iz kušnji, koje su preteške za moje tijelo. Daruj mi svoj blagoslov svet, da bi bila posvećena tvojoj svetoj volji i životu u radosti vječnoj. AMEN ♱


Pusti moje korijenje suho, da se napije sa tvoga izvora kreposnog, vode tekućice , ozdravi me i učini plodonosnom Oče moj, amen! ♰

Trpiti mi je sa tobom Kriste moj, u pustinjama ti cvijeće saditi uz pomoć križa svog. Neka me odbace, neka se sjate ptice rugalice na mene, neka me prezru i odbace nevjerni, ja ću i dalje vjerna biti svemu onome što si mom srcu podario dok sam kroz trnje hodila. Rađa se moja nada u tvom milosrđu, moja bol prestaje samo kada ti Presveto srce ljubim. Spašavam se dok na izgled zemaljski život gubim, spašavam se dotičući tvoje ozdraviteljske haljine, sa kojih predragocijena krv kapka u rane moje da ih zacijeli. Blagoslovljena muko Kristova, blagoslovljena je pustinja kojom su tvoje noge hodile čvrsto se odupirući kušnjama zloga. Zbog tebe sam i ja puna jakosti, ufanja i ljubavi dok nutarnjim stazama hodočasti duša moja. 


MOLITVA PREDANJA SLUŽBI BOŽJOJ


OBNAVLJAJ MOJE SRCE, 

PRESVETIM KAPIMA KRVI SVOJE! 

UPUTI ME U KORIZMENU BLAGOST I PONIZNOST, 

UČINI SRCE MOJE PO VOLJI SVOJOJ, BOŽE MOJ, 

GDJE SU ŽALOSTI, ISPUNI ME RADOŠĆU LJUBAVI SVOJE,

UDIJELI MI ZDRAVLJE, LJUBAV I SVE ONO ŠTO TI

SMATRAŠ DA BI BILO NA TVOJU SLAVU KROZ MOJ ŽIVOT, AMEN! 



RUŽE I ROSA NA DAR ISUSOVOJ PUSTINJI

Dodaj mi zjenicama ljepote,
Oče moj ljubljeni,
da mogu vidjeti cvijeće
u pustinji... Isusu da ga poklonim.
Učini Oče rosa da pada
Iz očiju mojih molitvenih...
vodom sa izvora duše
Krista da okrijepim
u pustinji u koju su ga
grijesi svijeta protjerali.

Daj da mu moja pjesma bude hlad,
dok žar kušnji
na njegovu ljubav požrtvovnu napada.

Amen.



MOLITVA GOSPI OD SUZA U KORIZMENO VRIJEME

Gospe od suza bijeli miomirisni cvijete
Presvetoga Trojstva, 
budi sa nama dok se u ime
tvojih presvetih suza utječemo
za milost Isusu Kristu,
Spasitelju našemu.
Gospe od suza moli za nas, 
da ovo korizmeno vrijeme
posvetimo bližnjima...
Da više molimo za bolesne i sirote,
da budemo plemeniti i suosjećajni za sve...
Učini od nas ponizne ljude,
koji su spremni trpiti za spasenje.
Čuj boli naših duša i srca našega,
blagoslovi mu otkucaje svojim
svetim suzama.
Svojim plavim plaštem zagrli
one koji su u tami, 
obasjaj ih plavetnilom vedrine,
kada zazovu tvoje i Kristovo ime! 
Plaštem ljubičastim ukrasi sve one
koji su jaki i spremni trpiti
kroz korizmu...
daj nam jakosti trpiti za Gospodina,
da svaka naša patnja bude 
olakšanje njegovoj pustinji.
Znam da će se bol u ljubičice pretvoriti,
jer smo spremni 
za vječnu se ljubav žrtvovati 
i krunicu tvojim čistim suzama pokloniti.
Bijelim velom prekrij nas,
od svih kušnji i napasti zloga sakrij nas.
Na obraćenje pozovi nevjerne,
usliši duše skrušene,
moćnim zagovorom tvojih suza
pred Presvetim Trojstvom,
dok ti molitvu sa uzdanjem 
u milost Kristovu darujemo, amen. 
Sa vjerom i ljubavlju, tvoja

Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar