subota, 2. ožujka 2019.

GOSPODINE, ZAGRLILA SAM DUŠOM, LJUBAV NA KOJU ME POTIČEŠ!

Dok sanjam u ovoj javi, dok mi disanje na tebe miriše, znati ću da negdje pod ovim svetim Nebom ti mene voliš, ti na moju dušu misliš i brineš se molitvenim uzdasima o mojoj boli. Sigurna sam anđele moje postojanosti, da si tu jer su uz mene dragi ljudi i rajska toplina, glas dječice koja me ukrašavaju cvijećem, znam putem njih ti me bolnu raduješ! Kad bi me zaboravile oči tvoje plavetne i moje boje lješnjaka bi ugasle. Suzice mojih očiju, radosna emocijo blagoslivljam te, blagoslivljam vjeru iz koje proizlaziš. Gospodin je pun milosti, On je rekao vjerujte i ponašajte se kao da vam je već dano i ja ga slušam odavno. Moj si, samo moj u srcu i duši i ja sam zahvalna Bogu što ljubav moju samo za mene čuva u svetoj tajni. Isus je rekao: “Zato vam kažem: Što god moleći pitate, vjerujte da ste to već primili, i bit će vam” (Marko 11:24).
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar