subota, 9. ožujka 2019.

MOLITVA BOŽANSKIM ZRAKAMA KRISTOVOG MILOSNOG SRCA

Božanska zrako Kristova ispunjena krvlju presvetom molim te, uđi u moje bolesti tijela, promijeni ovu moju krv uplakanu, daj joj svoje svete radosti, utješi moje žalosti, organe mi ozdravi. Božanska zrako Kristova ispunjena vodom, molim te okrijepi moju dušu, da blista novom postojanošću, kako bi sjedinjena sa tijelom slavila pobjedu  tvoga moćnog imena. Došao si ozdraviti grešne i bolesne, uplakane i utamničene. Crkva tvoja bolnica je katolička, ti kada kažeš hodaj ja i bolna hodam. Ti kada poželiš reći zdrava si, dosta je trpljivosti ja ću Isuse ozdraviti i biti hitra poput srne na livadama miomirisnim, među jelenima i srndaćima tvojim ja ću pasti ljekovite biljčice. I svi će u očima mojim vidjeti da su me zrake Kristovog milosrđa ozdravile. Još sam lanešce malo uplakano, pomozi mi biti junakinja tvoja, ne daj da uvene ova ljubav velika, izbavi me iz jame očajne, ne daj me krivolovcima jer ti si Nebo moje, svjetlost mojih koraka. Amen.
Od 💜 tvoja Ana Emanuela,
Bilaj, 9.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar