srijeda, 27. ožujka 2019.

PIŠEM DA BI PTICE MOGA SRCA DARIVALE POUKE MNOGIMA

Kome neprestalno pišeš kažu mi... kome daruješ svoju nježnu ljubav tako sva nemoćna i uplakana. Besmisleno je ljubiti kada znaš da gubiš i da te neće prigrliti nitko. Kome daruješ suze, koje padaju u blato, nitko ih neće pokupiti kao bisere niti zlato. Oh zar sam bitna ja kažem im, zar ja moram na zemlji nekom značiti? Ne moram, ali značiti će nekom one raspjevane ptice moje duše, one će ih poučiti kako voljeti one do kojih im je stalo. Sve svoje nadahnuće i kreativnost darujem da bi svijet bio bolji i ne tražim hvala. Besplatno dobila besplatno darujem. A ja, ja sam nagrađena pjesmom nebeskih hvalospjeva, dovoljno je za jednu običnu seljančicu koja je milost govora isprosila bolom i ljubavlju, vjerom i molitvom. Kada umrem, tada će zasijat uslišanje moga križa! Uslišatelj mi je Isus, koji obećava.
Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 27.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar