utorak, 26. ožujka 2019.

VJERUJEM PO OSJEĆAJU ZA LJUBAV DA TI POSTOJIŠ

Vjerujem da si ti prekrasan toliko da ti godi lipost moje duše, koja ti je ruho srca. Tako se i voli žena, u nutrini se kao čuvarica ljubavi skrivam. Ipak mene ima, skrivene i tajne. Disanje ti blagoslivljam i svaki otkucaj srca. Osjećaj sam kao i ti meni. Znam da postojiš i da me molitvom čuvaš, jer da te nema ne bi ni moja osjećanja postojala. Prestala bi i pjesma nad pjesmama, da nema ove ljubavi nad ljubavima, koja je milost Božja koja sija u Otkrivenju tajno moja. Znam da me oči anđela ne bi napustile, sve i da me sakriju mane tijelesne, dušu moju sakriti ne mogu, ona već sada pripada Bogu. U Presvetom srcu se smije, Krist me promrzlu od tugovanja nadom grije. Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 26.03.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar