utorak, 19. ožujka 2019.

AKO UMREM, NASTAVITI ĆU TE VOLJETI

Ako umrem,
želim da znaš,
da će prah mog srca
pijeskom zlaćanim
ispisati tvoje ime.
I da te zbog smrtnosti tijela,
moja duša neće prestati voljeti,
pjevat ću ti putem osjećaja srca!
Hoću da znaš da je moja vjera u tebe
izmijenila moju tugujuću bol.
Hoću da me se sjećaš,
kao radosnice,
jer tugu sam znala otkriti
samo odabranima,
čak i u pjesmama
oblačila sam se u hrabru radost.
Hoću da dišeš za mene,
hoću da moliš za mene,
hoću da budeš radostan za mene,
i da se osjećaš kao i sada,
da sam tu kao dašak sna uz tebe,
iako me tijelom nema! Oh znam;
sve se čini kao da i ne postojim!
A stvarna sam, najstvarnija.
Znaju to oni koji su me uspjeli
uistinu upoznati u dušu i srce.
I da umrem ne bi to bila tuga,
ne bi jer sam pokušavala
uvijek biti radost!
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.03.2019.

 

Nema komentara:

Objavi komentar