srijeda, 6. ožujka 2019.

KORIZMENI VAPAJI DUŠE


Plemenite nakane srca moga primi u svoje milostivo Presveto srce Bože moj, neka ti je ugodna svaka moja žrtva koju ti darujem kao svome svevladaru. Ti si me darovao svetim nadahnućem, kojemu služim, odričući se mnogo toga zemaljskoga. Raduj se Oče, raduj se Sine, raduj se Duše Sveti, jer mi je najmilije služiti ti Bože dobrostivi. U tebi mi stanuje odmorište od tugovanja, radost si moja u sve dane. »Bog će providjeti.« to je i moja vjera, moj križ ima smisao jer ćeš me ti nagraditi za ustrajnost i povjerenje u sveti čas. U svakoj mojoj kušnji izlaz si mi bio, zbog tebe me napuštaju zemaljske želje... volja tvoja je jedina volja kojoj se nadam i znam da je zadivljujuća. Poslije križnog putovanja doći će i moje Uskrsnuće. Oče svome si voljenom Abrahamu darovao Izaka i on ti ga je u kušnji vraćao srcem bolnim, ali iskrenim. Tako i ja želim sve ono moje što si mi dao uzmi, jer ti si život moj, ti imaš pravo na mene. Oblikuj me po svome voljeno moje, bliskosti sveta primi moje osmijehe i suze za zahvalnost jer me ne ostavljaš u beznađu, nado moja ljubljena. 

Zbog žrtve Abrahamove i ja sam jedna od zvijezdica koje si kao potomke njegove proširio po zemlji. Hvala ti Bože, što često umjesto nas uzimaš za žrtvu janje i što se je tvoje Jaganče sveto za naše otkupljenje žrtvovalo. Slava Kristova neka je sav naš život. Milosrđem svetim smo darovani.


Pomozi mi Oče ljubljeni da spoznam tvoju svetu volju za mene!
Srce moje neka osluškuje Presveto srce tvoga ljubljenog sina Isusa,
iz kojeg se krv spasenja na mene izljeva i krijepi me!
Daj da mi duša dotakne njegove ozdraviteljske svete haljine,
a tijelo moje neka anđeli sveti krilima svojim obrane,
od svih strahova, zloduha i kušnji.
Blagoslovi moju molitvu i za sve potrebite koji mi stanuju u srcu,
ti znaš Gospode da ih ima jako mnogo,
sa svojim križem grlim još puno križeva,
nosim ih da ih oporavim u ime tvoje milosti,
sjeti se svake duše koja mi se obratila za pomoć kroz sve moje godine
služenja Tvojoj dobroti, 
u ime Oca i Sina i Duha Svetoga, amen!

Velikodušna silo praštanja, silo vječne ljubavi, blagoslovi nas, na obraćenje i pokoru pozovi srca skršena, nemirna, grešna, vrati nas sve u tvoju ozdraviteljsku milost. Posveti nam misli, šapatima iz odaja Raja, jer mi smo bezumni bez tebe Gospodine. 

Izbavi nas Gospodine LIJEKOM SVETE LJUBAVI iz obmana zemaljskih, iz ,,ruku šarlatana,, , sačuvaj nam dostojanstvo i slobodu, osnaži nas da bi ti sa ljubavlju služili. Jer jedina je vrijednost života predanost tvojim svetim zapovjedima, koje su sama ljubav. Nikomu ništa ne dugujte, osim da jedni druge ljubite Rimljanima 13,8. Ljubav, više od svega drugog, gasi pohlepa za novcem, taj "korijen svih zala" (1 Tim 6, 10). Podari nam Gospodine želju za milosrđem, da kada imamo darujemo, a kada nemamo da znamo zahvaliti na plemenitim djelima. Pozovi na požrtvovnost i iskrenu želju za sebedarjem nas katolike, ali i sve druge vjere svijeta, da te spoznaju kao jedinog pravednog i istinitog Trojedinoga Boga, Oca , Sina i Duha Svetoga. Korizmeni duh u nama upali Gospodine, da se međusobo volimo i darujemo svaki dan sve više služeći tvom zakonu. Pouči nas praštati u Sakramentu pomirenja. Psalam 130, 4: "U tebe je praštanje" Blagost nam daruj Svevišnja silo, da bi bili uzorni učenici tvoji. Amen!








U IME OCA I SINA I DUHA SVETOGA



Kalvarijo Kristova, tijelo razapeto u sjećanju si duha mog.

Dok pravim znak križa, postajem ti bliža,

u toj predanosti vjere blagoslivlja me Raj.

Križu spasonosni simbol si

požrtvovne ljubavi i života vječnoga.




Na čelu mi dodir blagoslova Oca nebeskoga,

bistri mi um dok Nebo se kao milost rastvara.

I nema oluja, nema crnih gromova.

Samo mir i blagost beskrajna od miline Jahvinog dodira.




Na duši mi dodir Kristov,

srce treperi iz prsnog koša,

osjeća milost koja se širi u beskrajno olakšanje,

imam rame za plakanje,Ti koji dolaziš iz vječne vedrine, skloni moje tamne oblake, 

obasjaj me nadom u uslišanje molitve. 

Ti koji mi daruješ pjesme radosnice i kada mi teku suze žalosnice, 

ti Duše Sveti ispuni moj život svim onim što je dobro za mene i za moje bližnje.

Svojim krilima utješi moje boli, oslobodi me straha od neuspjeha,

daruj mi ustrajnost, jer sve što činim zbog Isusa činim.

Amen.




Onoga koji zna sva moja stradanja.

Onoga koji mi Tješitelja i Branitelja šalje

i u ime njegovo snagu mi daje!




U pokretu ruku lijevo i desno rame,

kao da krila me zagrle,

znam to je uslišani zaziv Duhu Svetome.




Radost je ufanja našeg sa potvrdnicom vjere Amen!

Tvoja volja neka bude Gospodine!

“Amen! Dođi, Gospodine Isuse!” (Otk 22, 21).

Moja je hrana vršiti volju Očevu (usp. Iv 4, 34).




Prste nam molitvenih ruku Kriste blagoslovi,

jer one su simbol tvojih pet rana.

Neka ti svako križanje kršćansko njih

vječnim melemom zatvara. 




U ime Oca i Sina i Duha Svetoga, amen

sa mnom se križaju anđeli,

sa mnom se križaju svi ljudi pobožni.

Tih par molitvenih riječi mnoge izliječi.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen"




Matej 28,19 

Pođite dakle i učinite mojim učenicima sve narode krsteći ih u 

ime Oca i Sina i Duha Svetoga!




Sa vjerom i ljubavlju tvoja Ana Emanuela

Nema komentara:

Objavi komentar