nedjelja, 3. ožujka 2019.

BACILI SU ME U TRNJE, A JA SAM SE SA RUŽAMA UDRUŽILA

Bacili su me u trnje davno, ali ja sam se udružila sa ružama, i suze su mi postale rosa na njihovim laticama. U molitvi sam uvijek bila mirisna, svijeće nade sam palila, izdržala bi na izgled neizdržljivo. Sad još uvijek osjećam trnje, bol neizustivu, ali su mirisi rajski nadjačali moju patnju. Postala sam ono što je radost Božja željela za mene, ono što sam i sama odabrala... duša djetinja, zaigrana u ono što je vrijedno suza i trpljenja ovog trnja. Nebeski je sjaj blagoslovio moju dušu, osjećaji su postali najdivnije oči duše i zaista ja imam osmijeh pod križem, ja imam srce koje Kristu služi. Ono mi je blago jedino i kada se u prah vrati, biti će to prah kojeg oživljava u bezbolan život vječni, ljubav sveta.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar