petak, 1. ožujka 2019.

ISUSE, ZAPOVIJEDIO SI KOSTIMA MOJOM DA POSTANU INSTRUMENT SLAVLJENJA TEBE ZBOG KOGA DIŠEM!

Zapovijedi su Tvoje Gospodine ukras duše moje, kada Tebi služe glasnice moje, onda se mnogi raduju i moj križ iako gorak za mene, biva sladak drugima. Srce si mi učinio raspjevanim, da bi tješio neutješene. Ja Kriste ne bih živa bila, od tereta križa bi se polomila, ali Ti činiš glazbalo, instrument slavljenja Tvoga moćnog imena od mojih bolnih kostiju. Činiš da izdržim osmjesima vjere, uzdam se jer mi svjedoče mnogi da putem mojih molitenih suza ti im uslišavaš želje. Nisam bitna ja, u ovom mom disanju bitan si samo Ti Isuse. Čudesima Tvojim vjerujem, podari sve vjerne uslišanjem, ja ću stajati zadnja u redu za bezbol i ostat ću ti vjerna do groba. Miru rajski u Tebi mi sva ljubav duše i srca stanuje. Ušuškana sam u Nebesa poput djetešca.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.03.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar