ponedjeljak, 25. ožujka 2019.

PREOBRAŽENJE SRCA U MALU HARFU

Predragocijena krv Kristova potekla je među grešnike, da bi nas ozdravila, na nepcu Hostija bijela sa dušom i tijelom spojila se, da ozdravi i podari spasenje. I znam da je dovoljna samo jedna kap iz Presvetoga srca da postane slap milosti bolesnim srcima i dušama. I zna moja vjera srca i duše da se moje molitveno čekanje isplati, otkucaji su mi raspjevani svakodnevno, ljubav i bol je preobražena u note hvalospjeva Raju. Srce mi je milošću Božjom postalo mala harfa. Svira netko svet u sred okova mojih, netko anđeoski me nadahnjuje. I kada suze mene smrtnice kazuju ne mogu više, znam anđeo Božji uz mene diše, kazuje; Sve možeš u Onome koji te jača. Biblijska riječ od svih je okova jača. Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 25.03.2019.




Nema komentara:

Objavi komentar