srijeda, 13. ožujka 2019.

SUZE SE PREOBRAZE U USLIŠANJE NA KRISTOVOM PUTU

Sve neki znakovi na cestama, koji me nigdje ne mogu odovesti da bi ja mir i bezbol pronašla. Sreća pa mi je put Isus, putokaz mi je njegovo Presveto srce, kompas moj jedini u ovoj lađi nade. Nebo je utočište moje, siguran dom u kome ne plačem zalud, svaka moja suza uslišana postaje u nečijem životu. I ne poznaju nas možda sad oni koji su uslišani zbog naše vjere i trpljivosti, zbog prikazanja boli Božjoj milosti za spas duša. Ali kolika će samo biti radost nebeskih susreta, kada nam priđu oni koji tad shvate da smo im milost suzama molitvenim isprosili. Da spasimo u godini samo jednu dušu iz Čistilišta i zemaljskih okova beznađa, veliko smo djelo duhovnog milosrđa učinili Bogu i bližnjima za ljubav. I divno je što ne tražimo ništa za uzvrat, samo obostranu radost nebesku.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 13.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar