četvrtak, 14. ožujka 2019.

LJUBAV U KOJU VJERUJEM ČINI ME U SRED SUZA RASPLESANU

Ispod zavijesa suza mi se učinilo da si me ukrao bolu, da si me svojom ljubavlju učinio savršenom i zdravom. Učinilo mi se da plešem sa onim kojeg sam u bolu tražila i imala u molitvi. Oči su mi duboke i sanjive, razdragane ljubavlju, dotičem sve od snova kao da je zbilja. Divne su ti ruke jelenče moje, drže me rasplesanu dok me lice tvoje kao sunce Jeruzalemsko grije. Radost si mi isprošena od Boga. Ljubim ušća sveta koja su mi te kroz suze dovela, kao melemnu viziju vjere. Ni jedan slađano moje nema tako umilan otkucaj srca kao ti. Sve je o meni najlipše u njemu poleglo, sve me tvoje snažno zavoljelo. Srnica sam blagoslovljena u jezeru tajne radosti...
Od ❤ Ana Emanuela, 14.03.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar