ponedjeljak, 28. veljače 2022.

VOLJELI SMO SE ODUVIJEK

Voljeli smo se vjetrom,
dok nam miluje kosu,
voljeli smo se zagrljajem sunašca,
plakali smo skupa u kišama.
Hodali u šuškanju jesenjeg lišća.. 
Igrali smo se kao 
dvije pahuljice u snijegovima. 

Voljeli smo se oduvijek disanjem nade.
Voljeli smo se dok smo se kupali 
u morima i rijekama...
dok smo izranjali školjke 
i kamenčiće u obliku srdašca...

Voljeli smo se bez sjećanja na nas,
imali smo se u čudesnim 
fotografijama duše, osjećaju 
da postojimo u nama.
Jer smo mi oduvijek jedna ljubav duhovna.

Voljeli smo se blizinom srca u molitvi.
Voljeli smo se putem 
prvih procvalih cvjetića,
pa smo se nastavili voljeti
u sočnim plodovima.

Mileno moje voljeli smo se kroz 
osmijehe dječice koje sam čuvala,
i nastavljamo se voljeti do beskraja. 

Voljeli smo se u svakom danu,
od početka našeg stvaranja. 
Ljubav je naša postojana u nama.
Prati nas iz dana u dan. 
I znam da si me pronalazio,
kada sam plakala, bio si mi 
anđeo osmijeha na mome licu.
I to ostaješ zauvijek!

Volimo se onako kako Bog kaziva. 
U nama. Tamo mi te nitko ukrasti neće,
ni bolest,
ni "savršene" svjetovne dame,
ni suci koji mi život brane.

Vjera si moja ti, 
anđele vječne ljubavi! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 28.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar