ponedjeljak, 21. veljače 2022.

DUŠE SVETI ODRIČEM SE BOLESTI I SVEG ZLA, OSLOBODI ME

Duše Sveti ondje gdje je bolest izli svoje zdravlje, iz postelja nas u kolo slavljeničko prenesi, neka odstupi svaki duh ropstva tijela i duše, u ime Isusovo, po dobroti Jahvinoj neka se čudo desi. Ne ti nećeš ostaviti jadnike da kukaju, izbaviti ćeš nas iz okova podzemlja, nije nam postelja grob, ni crna zemlja nije naš prekrivač, još nam valja zbog Tebe pjevati, svatove mnoge okititi, zapjevati, dječicu svetim vrijednostima poučiti. Oživi nas Gospodine, zbog svoje milosne ljubavi. Tugujuće je sve bez tebe, dođi i donesi radost, zaustavi ovu žalost. Iskreno Gospodine zaboli me, jer bi željela da je sa tvojom patnjom prekinuto svako zlo, a gle nije, iz duša se nekih zloduh bolnima smije, neljubav prijeti ljubavi.  Bolest onima koji su u duši melem, nemir onima koji mole za mir, tužno je gledati duhovni rat, a samo jedna tvoja riječ može uništiti Pakao, donjeti sami Raj. Znam Gospodine da nismo dostojni, ali znam i to da si ti svake slave dostojan i zato se molim te proslavi, pa sve da sam i ja među onima koji će zauvijek nestati. Zlo mora prestati, pa sve i da maleni bivaju žrtva. Baš me umorilo sve zemaljsko i kosti mi klecaju, tvoj hram sve ove nepravde ljuljaju, a ja se evo borim zbog tebe, jer ti jesi moj život, zato smiluj se suzama svijeta, obnovi nas, amen! 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 20.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar