srijeda, 16. veljače 2022.

VOLIM TE

Volim te, 
da tebe moju ljubav od Boga,
što u tajanstvenom ruhu 
svijetom hoda.
Volim te radosti duhovna,
ovim trnjem koje na nebo miriše,
volim te odsjajem mjesečine...
koja blagoslivlja rijeke u kojima
se ti kupaš. 

Volim te,
znaš to po treperenju zvijezda 
u tvojim grudima.
Volim te po svemu što te 
ostavi u čudima!

Volim te,
ovom vjerom da postojiš,
kao što postoji moje srce.

Volim te ovim križem radosnim,
koji je moj kompas do tebe. 

Vraća mi se moja duša
tvojim kostima, tu da cjelivam.
I dođem ti radosti moja,
ovako sva žalosna,
da mi pokloniš nadu,
da mi te svjetovne dame ne kradu.

A ti mi kažeš,
nezamjenjiva si,
da te unakaze ja bi te našao,
ja bi se snašao,
otkrio bi gdje si ti,
jer si ljubav u meni.

I moram ti vjerovati anđele,
da naći ćeš me,
sve da me u kamen pretvore,
da me betonom preliju,
moja bi duša čekala na tebe.

Ti ćeš po mene doći,
da me odneseš na krilima bijelim
pred Kristove milosne oči. 
Koje će me ozdraviti i 
tebi darovati.
Ti znaš da sam tu,
da ti služim iz ljubavi.

Sagraditi ćemo drvenu kućicu, 
kraj potoka svetih,
postaviti ćemo ljuljačkice 
za dječicu. 
Igrat ćemo se vječno sa njima,
jer ući ćemo u uslišanje. 
Mi smo si duhovno vječno imanje.

Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 16.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar