utorak, 1. veljače 2022.

NAVIKNI SE

NAVIKNI SE NA MENE 🤗🕊

Navikni se na ljubav moje duše,
navikni se da sam ti došla i
prije smrtnog plamena...
Navikni se da sam ti u srcu
kao ptica gnijezdo od
molitvenih niti izgradila.

Navikni se da ti pjevam,
da te noću notama uspavljivam i
jutrom te melodijom nježnom budim.
Navikni se da se za tvoju radost trudim!

Navikni se da me kao sjenku srca vidiš,
navikni se i nemoj voljenja da se stidiš.
Ljubav će te sačuvati od vjetra i kiše,
od prehlade duše.
Sa mnom ti je uvijek sve osunčano,
u meni je vječno proljeće!

Ne moraš me znati kao tijelo,
ono i onako prokišnjava i munje
će ga bola zapaliti, prah ću postati.
Samo mi dušu dušom voli,
da te svijet ne zaboli.

Navikni se da se smiješ,
kada boli jače,
navikni se na mene kada ti se plače.
I ja ću doći, biti će moja duša
radost lica tvoga.

Tako sam se i ja navikla, na tebe.
Tu si u duši mojoj
kad loše mi krene.

Anđeo i anđelčica, to smo mi,
kad duša dušu zagrli
na dlanovima tajanstvenim Božjim.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 1.02.2022.

 

Nema komentara:

Objavi komentar