ponedjeljak, 21. veljače 2022.

NE BOJ SE MOGA KRIŽA, NAĐI ME KAO DUHOVNU BALERINICU

Da nema mana, 
da nema rana,
da nema suza,
da nema prolite krvi i znoja,
da nema bolesti...
da grijeh ne postoji...
ja bi ljubavi moja uistinu mogla
biti uz tebe, ja znam da imam
u sebi toliko ljubavi da te 
mogu vječno radovati!

Al svega imam, osim bezbola,
imam križ sa mnogo čavala,
a milo koda su tuđi
i koda je ovo moje tijelo tuđe,
koda su me zli od lipote sakrili.
Moje najlipše cvjetne haljinice ukrali,
druge okitili. 

Plaše se svi moga križa,
a njega može samo ljubav nositi.
Zato nek se plaše, 
ali nemoj ti. 
Nađi me u nutrini,
ma ja sam ti ustvari malena,
sićušna balerinica,
nisam ova hulkica,
laže te svijet.

Ma umjesto u naručju,
možeš me preko praga 
u srcu prenijeti! 
I kada me nema ti
možeš sa mnom živjeti.
Novu me čekati. 

Zarobili su me,
ali nemoj zaboraviti
moliti za moje okove.
Moram izaći na slobodu,
da ove patnje odu. 

U milosan dan ćemo ja i ti 
pobjedonosni valcer zaplesati.
Kristolike dušice dvi sjedinjene 
u vjeri i ljubavi!

Ipak će nam mučeništvo valjati,
svaka rana biti će sard, opal, jaspis,
našeg rajskog podija!
Suzice stazica... ko krijesnica do krijesnice,
da ljubav ova nikada ne ugasne! 

Amen! 💕🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar