petak, 18. veljače 2022.

PLAVETNE OČI ANĐELA

PLAVETNE OČI ANĐELA! 🎺🕊

Oko kreveta mi anđeli siju 
ozdraviteljske cvijetove,
lijehe miomirisnog bilja 
ukrašavaju mi postelju.

Obožavaju te moje tužne kosti,
pa iz njih poteče nebeska radost.
Oslobađaš me u zlatnoj Crkvi,
u kojoj nema molitvi vapaja,
samo molitvi zahvalnosti.
Jer sve se uslišilo 
tamo gdje mi je duša.

Tvoje su oči plavetne,
one su moja mora koja sam isplakala.
Sve mi je Bog preobrazio u radost.

I čujem da se pitaju 
tko je ona, 
gledaju me a ne prepoznaju me više.
Jer u tebi moja ljubav diše.

Promjenio si me,
moje mane postale su vrline,
moje napaćeno tijelo više nema patnje,
plešem sa tobom,
u haljini koju sam čuvala za tebe.
Nije me trnje uništilo,
sve je u meni zbog vjere procvjetalo.

U rajskim sam vrtovima sa
onim od Gospodina,
jelenče moje srnica te tvoja
pjesmom probudila,
pa smo skupa usnuli,
Isusovo ime izustili.

Otišli smo među izvore milosti Jahvine,
napili smo se spasenja.
Kako si mil i pun ljupkosti,
u očima anđela ja sada živim. 
Svemu se obećanom divim,
posebno onom što još ne vidjesmo,
a u vjeri čuvamo. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar