nedjelja, 27. veljače 2022.

LIPI MOJ

LIPI MOJ💕🕊

Lipi moj,
svjetlo tvoje ljubavi pada kao
zaštitni omotač na moju dušu,
ukrašavaš me radošću!
Otmjenost tvoga bića me zove,
da izađem iz skrovišta i 
prestanem biti ropkinja tuge.

Lipi moj, usne ti mirišu na latice
na kojima grijeha nema,
sve si pred Gospodinom izrekao,
poroka se odrekao. 

U očima ti blista Sunce
koje se nadvio nad mora i rijeke.
Okrijepa su mi,
one su moje miomirisno kupalište duše.
Sviđaju mi se tvoje obnovljene obale,
na kojima se sunčam i
cjelivam napaćene kosti.

Ti si lipi moj, lječilište moje.
Hagioterapija Kristolikog anđela. 
Odsutna sam u tebi,
tu u krilima istine.

Bivam tu gdje se 
tvoje ruke šire ka Nebu i 
sa vjerom ištu čudo Božje.
Baš sam tu sa tobom, 
kao zlatnom vrpcom mi smo vezani.

Sve bi bilo njemo bez tebe, pa i ja.
Sve bi bilo beznačajno i tupo.
Sve bi bilo bezosjećajno
kada se nebi posjećivali
u rajskim lagunama duše. 

Naša ljubav obilazi svijet. 
Čudo smo duhovno,
lipi moj! 👸🏻💕🕊🤴🏻

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar