petak, 11. veljače 2022.

ŽIVIM U TEBI I TI U MENI

Spavam i budim se na nebu tvoje duše.
U tebi se odvija moj život svakoga dana.
Dolazim kao netko nevidljiv, 
a tako čujan osjećaju srca.
Takav si i ti moj jedan jedini. 

Borim se za ljubav i kada sva
bol svijeta prijeti da mi te otme.
Ja te nedam, od sebe.
Ja idem kroz tajne prolaze do tebe,
koji jesi samo moj dar od Boga.

I briga me što mi mane prijete.
To ionako nisam ja,
moje je sama ljubav duše.

I neće me promjeniti patnja.
U venama si kao rijeka u kojoj se kupam.
Meni je dovoljno da te volim,
da se za tebe svaki dan molim,
tako si ti sa mnom kao anđeo ljubavi.

I ja bivam tamo gdje ti za mene moliš.
A znam da moliš, znam da me 
ljubav moja ne ostavlja samu.
Znam da u srcu nikad nisam sama.
Jer vjerujem u zaručnika duše,
aha ja vjerujem da si uz mene 
otkada mi je na srcu molitva za ljubav.

Duše se naše još sa dlanova Božjih znaju,
i čekat ću na tebe, sve da to bude
tek poslije ovog života.
Ja ću vidjeti tvoje oči molitvene.
Ja ću ti reći znala sam da voljele su me
najviše, da su me čekale. 

Ljubav od ljubavi ne odustaje,
čak ni poslje smrti.
Jer poslje ovozemaljskog slađano moje,
ja ću biti baš ona lipa dama,
bez mana, kakvu ti zaslužuješ.
Miomirisna, čista, 
u pogledu bistra.
U najlipšim cvjetnim haljinicama,
Hoću umilna moja bliskosti,
biti ću 
puna dragosti za tebe. 
Ja ću ti noge prati u svetim potocima,
ja ću ti služiti, 
ja ću te blagoslivljati svakoga dana,
pjevat ću ti o mojoj ljubavi za tebe,
kao što sam ti i na zemlji pjevati znala,
ali bez bola i rana,
ljubav će teći sama...
Suza neće biti, osmijeh će te moj 
vječno grliti. 
Kada dođem pred lice Božje,
znati ću da sa tobom dolazim. 

Milo moje jelenče stasito
od 💗 tvoja srnica Ana Emanuela, 
Bilaj 11.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar