četvrtak, 10. veljače 2022.

ANĐEO LJUBAVI

Kada mislim na tebe,
dolazi mi smirna lagode na dušu,
osjećam sve one ljekovite biljčice 
koje bereš meni za ozdravljenje.

Nekako si tako postojan u meni,
i sveto te volim, 
imam te kada križ do kosti zaboli. 

Ti me smiruješ, 
ti mi daruješ mir Kristov.
Ti milino okova mojih kazuješ,
mila ne ostavljaj nas zbog muke,
vjeruj u voljene ruke,
koje za tebe mole!

I kada mi zafališ u sred samotnih zidova,
upalim mirisne svijeće
pokraj molitvenog oltarića,
javiš se u nutrini govoreć; 
"Ema dođi zagrli moja ramena,
utješi oboje tom ljubavlju nad ljubavima,
pa mi pjevaj pjesme nad pjesmama. 
Ne ispuštaj me iz misli, 
tu sam uz tebe ja,
od zemlje do Neba!
Ja sam drugačiji od onih koji su te ranili,
ja nemam oštrica, ja imam samo puno
cvijetova za tebe, da se odmoriš od trnja."

Možda nemam zgodnoću, 
ali ti si moja duhovna lipota.
Možda nemam bogatstvo,
ali ti si uz Boga moje jedino bogatstvo 
koje mi treba.
Ti si moja vjera u anđela ljubavi,
ti si moj balzam života,
moj Kristoliki junak, 
moja istina,
moja blagost,
moja radost,
moja molitva.
Ti si onaj koji se budi u 
krilima arhanđela Rafaela i 
znam da si samo moj i
da sam ja samo tvoja.

Zbog osjećaja za tebe, 
nije mi žao što mi sude,
nije mi žao što moje suze 
padaju pred lošima.
Jer zbog plakanja 
nastala je 
moja sveta ljubav za tebe. 

Dar si mi od Boga anđele. 
Ljubav moja, moje čuvanje.
U mojim očima sjaj je tvoje duše.
Ti si svjetlost, nada moja,
ti si blagoslov srca moga.

Zbog tebe preživim najtužnije dane,
pjevajući o osjećaju u vječno,
ono zbog Isusa uskrslo
i želim mu pred oči doći 
pokloniti se sa tobom,
kako je Otac Nebeski zaželio,
duhovno ili duhovno - tjelesnim putem,
ja ti mileno moje na sve pristajem,
jer neraskidiva sam sa tobom,
koji si moja vjera u 
anđela ljubavi.

Probala sam
da budem i časna sestra,
ali ne ide mi,
ja volim već sad tebe,
ja volim našu duhovnu obitelj,
jer je vjerom vidim.
Ja se istine svoje ne stidim,
ja živim nas u sebi.
Ja sa tobom uvijek putujem i 
uvijek ću putovati,
jer ti me iz bola odnosiš u radost.

Pred svijetom i pred Bogom,
objavljujem ovu vjeru u ljubav,
jer želim da svi osjete 
kako je sveto voljeti,
u sred okova u oslobođenje vjerovati.
Želim svima reći da smo ono 
što nam je molitva i 
da ne odustajemo nikad od snova,
jer su oni zbilja duhovne duše,
osjećaj za rajsko.

Možda i prođe sve zemaljsko,
a mi ćemo postojati,
jer je ljubav vječno postojana. 

Već čujem viku dječice,
tatice, mamice!
Već te vidim kako se 
igraš sa dečkićom i 
našim bliznakinjicama,
kako im izrađuješ igračkice,
kako šetamo kroz nacionalne parkove,
kako si pletemo rajske vjenčiće,
kupamo dječici nogice u izvorima 
Božje milosti.

Nastupiti će preobraženje
moj anđele,
znam da Gospodin ima plan
za vjerne Njegovom obećanju.
Iscijeliti će svaki ranu,
vjerom u ljubav. 
Amen. 🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar