nedjelja, 20. veljače 2022.

NE IDI OD DUŠE MOJE

Ne idi mi daleko, 
ne udaljuj se od duše moje 
ni jedan jedini dan,
jer noći su moje duge i kišne,
treba mi sunca iz tvojih očiju.

Ne idi od mene jer ću 
pasti u nesvijest od boli i tuge,
oživljavaj me svetim bajkama 
pričaj mi o našoj dječici. 
Reci mi da sve što je u meni
u Raju postoji. 

Pričaj mi o vječnom svjetlu,
pomozi mi udahnuti vjeru. 
Jer meni je sa tobom kao 
da si oduvijek tu.
Nešto kao kada te netko obožava,
pa ode u Nebo. 

Vrati me k sebi, zlatokrili anđele.
Otvoriti ćemo dječji vrtić,
nebesku igraonicu.

Radovati ćemo Boga zbog
ljubavi naše. 
Uzmi me za ruku i povedi me,
tamo gdje sam ja nova.
Gdje nema patnje i bola.

Učini me vrsnom ženom,
da ti u svemu omilim.

Naša će jutra svanuti,
znam da hoće, 
čekat će te 
na stolu uvijek rajsko voće.
Najlipši plodovi za tebe čuvani.
Slatkoću ću ti duše dati,
i zato neka meni gorčine zemaljske,
neka se ispere svaki moj grijeh.
Za tebe je od mene samo smijeh,
nikada tuga, nikada plač.

Neka me oblikuje Gospodin,
za tebe! 
Jer ne želim ličiti na zemaljsku ženu,
ne želim svađe, ne želim da si falimo.
Želim blažen mir i trajni zagrljaj 
u svetoj ljubavi. 

Zato ne idi od duše moje,
ušuškaj je u dušu svoju,
snoviđenje je imanje najveće,
odvodi Bogu u utočište.

Mileno sve proći će,
ono što smo u nutrini uistinu,
e to ne prolazi. 
To dođe pred Gospodina
da se pokloni i ta ljubav 
briše more grijeha... 
Ispravi nepravdu.

Ne trebaju nam koferi za Raj,
samo si mi trebamo. 
Amen. 💗🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 20.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar