subota, 26. veljače 2022.

DA LI BI TI BILO ČUDNO BEZ MENE!?

Da li bi ti bilo čudno da ne postojim na zemlji, sad kada znaš da postojim. Da li bi ti bilo čudno da me umor odmori i odvede tamo gdje je moja duša besmrtna. Da li bi ti bilo čudno da se vratim u novo ruho, u malenu curicu koja ti je anđeo postala... Znam nebi, jer znaš me ja sam ti puna mašte i ideja, samo da bi zaboravila na bol i donosila vjeru u ljubav. A znam mileno, da moram skupiti hrabrost, da se ne uplašim ni rana ni mana, čak ni krvi, jer se žrtvom čistimo od grijeha. Ja i kad bi krv moja potekla, opet bi sa njom i tebe spasila, pa i čitavo obiteljsko korijenje. I znaš što treba zbog Isusa gledati vedro i na gasnuće života, jer je i On morao umrijeti da bi postalo sve novo i puno nade. Mileno sjemenkica se vrati u zemlju, da izraste, nepropadni smo zbog ljubavi cvjetamo i rod donosimo. Ja ako ikada odem biti ću tvoj mali anđeo sa krunicom u ruci, navijestiti ću kraj muci. Gledaj me kao curicu, jer još nisam uspila odrast i izać iz bajčica i znaš što i ne želim. Svijet je okrutan da bi odrasla i bila njihovi mišljenja... Radije ću te čuvati i voljeti, ako i budem žena, samo ti ćeš učiniti da porastem u posebnu damu sa srcem djetinjim. Ja ti vjerujem u sve novo, posebno u neuveli vjenčić koji si mi ti kao duša od Boga! Lipa si kruna vjere moje, znam da smo dva srca autentična, znam da te Isus čuva svojim rajskim pogledima samo za mene. I ozdraviti ću zbog nas i plesati ćemo pod zvijezdicama, radost će teći našim licima. Ovdje dole me nađi jer što ovdje zaslužimo nosimo u Nebo. Čuvaj me uz arhanđela Rafaela, grli me uz pomoć anđela čuvara, budi tu stalan i moj. I nemoj da te od mene odijeli itko na zemlji, ti samo osluškuj Boga koji ti u srce moje ime kaziva. I znaš kako ćeš znati da li me voliš za zauvijek, samo zamisli da me nema, da ti jave otišla je u nebeski dom, bili volio, bili te to onako do kosti pogodilo? Ili te nebi čudilo, šaljiva ludica tvoja je to... Nebi u smrt zbog ljubavi naše povjerovao, jer je ona samo svjetlo gdje bi opet na tebe čekala. Opet za tebe molila, opet se pitala jesam li te u duši vidjela... Amen.  💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar