četvrtak, 10. veljače 2022.

MOLITVA SVETOJ RITI, PO TRNU KRISTOVOM

Trnu Kristov, što cvijet krvavi satka od krvi svetog Ritinog čela i učini je zaštitnicom trna i ruže, beznadnih slučajeva, pohitaj danas blagosloviti naše rane tim blagotvornim miomirisima, koji se prostoru iz duše tvoje ljubljene zaručnice koja je sjedinjena sa Tobom. Kruno darovna procvjetaj svakim žalcem u nama, neka nam budu u pomoći otajstvene pčelice i dođu među ranjene cvjetove, da se oporavi ljubav, da procvjeta zdravlje. Isuse djeluj sa svetog križa, svaki put kada te gledamo i poput svete Rite tvoju muku razmatramo. Ponesi sve iz nas ka Ocu na volju, prikazujemo ti tijelo, duh i dušu svoju i naših najmilijih, neka se po tvome zagovoru usprave nemoćni, prohodaju hromi, nerotkinje dobiju bebicu, siroti pronađu utočište, nezaposleni posao, neljubljeni ljubav trajnu, beznadne uputi u nadu, one iz tame pozovi u svjetlo Kristovo u kome prebivaš i mirišeš na ruže. A mojoj ljubavi zamolila bih te da poseban blagoslov isposiš, da me nađe upravo zbog svetog miomirisa duše, cjelivaj me da bi ga obradovala kao što moja duša zna radovati, željna sam mu služiti, amen. 🔥🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar