četvrtak, 24. veljače 2022.

NUTARNJA RADOSNA LJUBAV

Nema mi koristi od biti žalosna jer život nije fer, radije sam se odlučila na duhovnu radost sa tobom. I nađem  te na Nebu svoje duše i imam te čak i više nego li imam osjećaj za sebe. Nestajem u tebe, kao u mali hram ljubavi, da u njemu bdijem i palim svijećice zahvalnosti jer si me pustio u srce. Dobro je slađano moje što tu gdje smo mi jedno nema noćne more, nema plakanja, nema bola, samo se čuje pjesma radosti i bivamo puni vječne mladosti. Baš si mi pun ljupkosti i dragost teče u tvome srcu, ono mi je svjetiljkica i šapat tu sam oduvijek sa tobom ja, ne dam te tamama. Zadržavaš me u svetoj postojanosti, među najmirisnijim cvjetovima svoje duše, pleteš mi vjenčiće, ukrašavaš boli moje i ja ti ozdravljam. Zaista se samo od ljubavi Kristolike može ozdraviti. Lječi me balzamima i rajskim uljima, tajnim sastojcima koji me potiču na radost i kada mi je zaprijetila zemaljska žalost. Ja ću uvijek birati misli na tebe, na život pun osmijeha. Blagoslovljen bio ti koji si mi od Boga, ti koji se od mene ne odvajaš nikada. Ti koji si mi odraz duše i srca, moje sklonište, moja ljubav, vjera, ufanje i molitva. Moj sav osjećaj da postojiš jer te Bog čudesno stvorio baš za mene, kao nagradu pod križem. Lenta moje duše si ti, ti si moja nutarnja lipota, moja zaštita. Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar