četvrtak, 10. veljače 2022.

DRAGOSTI DUHOVNA

Vidjela sam male ptice u tvojim očima,
začula sam pjev utjehe.
Ponjele me u bezbol Raja, 
povile mi krilima svaku ranu i manu,
obrisale svaki krik iz suza...
Jesam dragosti duhovna, 
ja sam ti vjerom u očima tvojim odmorila.
Ispravio si nepravdu, jesi.

Pomogao si mi da ustanem,
sastavio si razbitu glinenu posudicu.
I ukrasio me cvijećem Jeruzalemskim. 
Odveo si me na rijeku Jordan,
da se na novo krstim,
da primim još svetih darova.
Da zapjevam o onom što ima doći
nakon mučeništva.

I znam da je teško voljeti moj križ,
ali ti ga zbog Krista zavoli.
Ti pod dno križa moje tijelo donese 
u krilima, rekao si Gospodine 
obnovi je ostavi mi je 
među živima. 

Pa ja dragosti dišem,
na ljubav tvoju mirišem.
I vjerujem da anđeli čuvari 
kao zaštitnici ljubavi postoje.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar