subota, 12. veljače 2022.

SVJEDOČANSTVO MOGA KRIŽA


Utrnuće stopala, grčevi stalni,
kralježnica mi nema svoj bezbol,
bubrezi mi na dnu, a ja sam čudom
Božjim još kao mala harfa tu,
želim odsvirati istinu,
da drugi ne zaplaču,
da se u pjesmama raduju Nebu.
Da kažu vidi kako je izdržava,
njen osmijeh hrabri 
kaže da je sve u redu.
A curica se pod njim sakriva,
malčice mora slagati ma nije mi ništa
i tad se zbog vjere da biti će bolje
sve stiša.
Pada u duši sveta kiša,
svaki me korak sa Isusom zbližava,
sa Njim sve moje suosjeća,
ma od koga god bila ova patnja,
moj je život zahvalnost Svevišnjem.
Ne može me muka odjeliti 
od Bogu služiti,
ne smijem ga rastužiti.

Poznaju me mnogi, 
trudovi su moji stalni, 
a za obličje napaćeno zemaljsko,
i zašto sam na zemlji ko u kazni,
zna samo Bog.
Slatkoće puna,
i mast me napala, 
tableta do tablete, 
inekcija mi inzulinska
najbolja prijateljica.
a nisam baš takva kakav je privid,
nisam ni kao curica bila kriva,
zato moj križ ne treba nitko
porugom da dira, al dirali su
note ranjenjene kidali su.
Kako im je lako presuditi,
da smo u srednjem vjeku,
bi neki bi me na križu zapalili.
Doki bi drugi za mnom žalili,
jer su spoznali tko mi je Tješitelj
u Duši i zašto stalno pjevušim.

I ne znam drugo nego ptica mala biti,
od raspetog tijela,
gnjezdašce sagraditi,
suzama ga i osmijehom okititi.
Dozvati anđele da me krilima brane,
da Kristov hram obnove,
krilima bijelim od zloduha me obrane.
Suzama me očiste. 
I znam pronaći će se bolni u mom životu,
pa i oni bezbolni, 
shvatiti će vrijednost zdravlja i ljubavi.
Jer to su dva najveća blagoslova.

I ne brinite nije da se žalim,
samo svjedočim,
da ipak pod križem moja 
duhovna duša i moje srce
istinsku ljubav i zdravlje živi.
Jer me mučeništvo oslobodilo,
uputilo da izljubim ono od vječnosti.
I da vjerujem da me Isus može ozdraviti,
On će me jedini u uskrsle haljinice staviti.
Jer ja sam u nutrini Princezica Božja,
nisam žabica, ama nisam,
samo su me bacili u močvaru,
a ja sam ipak lotos postala,
svoje latice molitvom sačuvala.
Eto to je moj život,
to sam ja. 
Ipak sam iz izvora nebeskih iako 
sam na zemlji odrasla.

Božja milost me raspjevala,
baš kad sam htjela od života odustati,
dokazao mi zašto postojim.
On je bitan, sve je drugo nebitno.
Živim Njegovu svetu volju i 
sve Njemu darujem.
Postaje razbita glinena posudica u 
peći Duha Svetoga ono 
što Bog namjenjuje vjernima. 

Otići ću ja u ljubav ozdraviteljsku,
otići ću ja u bezbol,
povorkica svih svetih je sa mnom,
samo još da popijem 
kalež gorčine i svete slatkoće.
Da mogu čista doći pred Gospodina. 
Kada se mučenišvo događa, 
neka se dogodi na zemlji 
oprost svih grijeha.
Da se vinem u dan prelaza duše u 
samu radost Raja i 
sa mnom oni koje sam tješila 
najbolje što sam znala,
šapatima Životvorca. 
Amen. 💦🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela,
Bilaj, 12.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar