nedjelja, 6. veljače 2022.

VIZIJA NUTRINE

Vidjela je lanešca u dolu,
vidjela je uslišanja iz pjesme
i da se od molitve odustati ne smije,
bio bi grijeh ljubav napustiti,
bio bi grijeh bolu se prepustiti.

Nitko njeno duhovno bogatstvo 
ne može oduzeti,
nitko ne može za nju reći da ona 
nema sreće.
Jer njoj Gospodin na srce stavlja
ono što će joj u dan 
Njegove volje darovati. 

Ona je voljena od Kristovog čovjeka,
ona vjeruje u dušu pobožnu,
koja uistinu Duha Svetoga osjeća i
sve ga trpljenje podsjeća na ljubav,
ali i falenje ljubavi 
da se iz korijena ozdravi.
Zato je tu, zato iz tajne Božje dolazi.
Da suza više ne polazi.
Radost je svete ljubavi. 

Pri kraju sam sa križnim putovanjem,
jer sve ti muke svoje ja sada Kristu dajem,
kaže mi da dosta sam toga nosila,
više ne trebam, duša je Kristova radosna.
Došla sam mu onakva kakva jesam
ranjena ka curica i On me zagrlio
rekao ma ja sam za tebe sav teret ponio,
ne moraš bolovati,
samo nastavi voljeti i za duše moliti,
pomagati i čuda stvarati. 
Na križu je raspet svaki grijeh,
svaka muka, nesreća, svaka bolest,
svaka ludost ljudska...
I zato smo mi dušo duše moje novi 
i blagoslovljeni.
Okrepljeni u svetoj ispovijedi,
oživljeni u primanju svete Pričesti.
U Hostiji Bijeloj prikazani 
su naši novi životi,
predragocijena krv nas liječi
od rana prošlosti.

Zbog te vjere osjećam ono najlipše 
što kao žena smijem izreći.
Osjećam obitelj buduću i da 
ćemo za Boga skupa živjeti.

Već sada si ti uz mene,
već sada su dječica naša u 
mojoj molitvi,
već sada smo mi obitelj duhovna
poticaj na život u vjeri i ljubavi.
I ne nebi te mijenjala,
ja ću te čekati i dočekati. 
Jer ti na dlanovima Očevim postojiš.

Ići ćemo skupa u nacionalne parkove,
na more, kupati ćemo se u rijekama...
putovati ćemo na neistražena mjesta...
Ići ćemo radosti sa malenim lanešcima
na misna slavlja i svako će djetešce 
imati sveto ime. 
Ti ćeš ih učiti voziti bicikliće,
a ja molitve. 

Elde da će nam bit lipo, najlipše...
već je tako u meni, u tebi...
Tebi koji si moj isprošen od Gospodina,
tebi o kojem sveti govore u Raju,
on joj je namijenjen od Krista,
jer je on Princ iskreni, čestiti, 
pun ljupkosti i dragosti
koja se zrcali na licu Princeze. 

Jahve će mi darovati po vjeri,
koja je velika. 
Milostiv je Otac dobrostivi.
Neka mi bude po volji Njegovoj 
i ljubavi koju ima za Isusa ljubljenoga,
po kome sam spašena i dopuštena 
mi je bezbol i ljubav prelipa! 
Svi sveti za nas mole, 
posebno blagoslovljeno jelenče moje.

Neugasiva je ljubav ova,
jer je nastala iz muke,
kao dar iz Kristove voljene ruke.

Križ mi je donio tebe,
najlipšeg među muškarcima.
Lipota ti je duša anđela. 

Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar