subota, 19. veljače 2022.

POSLUŠAJ LEPTIRICU TVOGA SRCA

Reci im da me više nema 
tamo gdje me bilo.
Reci im da se čahurica oslobodila,
da je leptirić tvoje duše postala!
Reci im da sam čuvana 
za vječna svitanja,
da mi ti ne postavljaš bolna pitanja. 

Reci im da sam svjetlosnih krila,
i da me samo ti vidiš,
jer me samo autentična ljubav 
može vidjeti. 

Reci im i to da sam živa,
da nebi slučajno pomislili da 
su šapati ljubavi ugasli.
Reci im slađano moje,
da smo mi Božji neprolazni glasnici.

I pričaj ljudima, pričaj im,
kako smo skupa oživljeni.
Kako smo nađeni.
I kako smo uvijek ondje 
gdje fali svjetlosti da
podarimo blagoslov svijetu!

Stalno me nosi sa sobom,
kao leptiricu oslobođenu u tebi.
Mogu nam od tvoga tijela
satkati čudesnu svilu,
naš tajni dom.
Iz njega ćemo poletjeti 
ka Gospodinu u 
svjetlost nad svjetlostima,
i tamo vječno ostati u 
uslišanju molitvi. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 19.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar