četvrtak, 24. veljače 2022.

PRIČAJ MI

PRIČAJ MI 💕🕊

Nemoj slušati loše vijesti, nemoj!
Nemoj da ti tuga naudi, kada si radost.
I nemoj obadirati ni na moju bol,
radije me zaškakljucaj krilima,
ostavi me među živima!

Pričaj mi o pticama koje nikada 
nisam vidjela, samo ih evo čujem.
Pričaj mi o sjaju tvojih očiju
koje me u ime Kristovo blagoslivljaju.
Pričaj mi kakve su svete rijeke,
i kako me čeka zdravlje u njima,
pričaj mi dragosti o slatkim plodovima.

I nemoj me otkriti nikom u suzama,
nemoj im reći da sam bolna sva.
Reci svima da sam ja 
tvoja ljubavčica mirisna.
Da sam izrasla na tvojim 
molitvenim dlanovima,
latice mi haljinica duhovna. 

Kada te pitaju a diti je ona,
ne kazivaj im put do mene...
samo ti me možeš u sebi naći,
onakvu kakva sam uistinu ja.

I čuvaj me uz sebe baš takvu,
kakvu me osjećaš!
Drugo je sve privid.
Samo ono što smo 
u nutrini je istina. 

Zato mi pričaj tišinom koja
ima glas u duši. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 24.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar