nedjelja, 6. veljače 2022.

OZDRAVITELJSKA LJUBAV

OZDRAVITELJSKA LJUBAV 💕🎺🕊

Ljubav moja ime je tvoje.
Zbog tebe se raduje Gospodin,
jer si prepoznao svoju zaručnicu
iako je skrivena u okovima.

Otopio si rešetke vrsni golube,
pustio si krila ranjene golubice da polete.
Molitvenom ljubavlju,
otopio si lance, spleo mi vjenčiće,
okitio kao Jeruzalemsku mladu,
najlipšu u gradu.

Vinogradi mirišu ljubavi moja,
toče misno vino za mene i tebe,
usne su tvoje rumene jer ih je 
dotakao grozd sa usana mojih.

Slatko je vino koje ti piješ,
sa mnom suze ne liješ,
prepun si radosti.

Izašao si među stručke 
ljekovitog bilja da ih meni bereš,
da me od bola spasiš.
Izliječio si me milino srca moga,
odveo si me kod Boga i ja ti 
kao hitra srnica hodam.

Smirno moja blagotvorna
izrasla na duši, 
sve u meni o tebi pjevuši.

Pripadam ti, 
pripadaš mi,
mi smo pod čempresima usnuli.
Kraj potoka se Jahvinih novi probudili.

Kako si lip golubiću miomirisni,
kako si nježan i ljubazan,
kako si samo razuman,
najlipša ti je vrlina poniznost.

Na tebi mane nema i na meni ih
tvoja ljubav ne primjećuje.
Zbog ljubavi za Boga mi smo nađeni.

Ti, ti si me vidio kakvom me Gospodin učinio,
po srcu i nutrini, moj Mali Princ si mili.

Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.02.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar